Premium lifestyle pivo Aurosa

Premium lifestyle pivo Aurosa

Svou chutí i designem dobývá Londýn

Redakce
KategorieJídlo

Česká republika si může připsat další skvělý nápad, který už nyní boduje za jejími hranicemi. První ženské pivo Aurosa, se kterým přišla v loňském roce čtyřiadvacetiletá Martina Šmírová, totiž spojuje tradiční um vaření piva s luxusním designovým obalem, díky čemuž doplňuje nejednu důležitou společenskou událost.

Premium lifestyle pivo Aurosa se stal partnerem MB Prague Fashion Week, nyní rovněž reality show za udržitelnou módu The Way. Ctí stejné zásady, odkazuje na tradiční český nápoj a zároveň si klade za cíl dobýt ještě zahraniční trhy.

Rok od uvedení na trh oslaví v květnu 2017 Aurosa, unikátní koncept prémiového lifestyle piva, které oslovuje zákazníky filosofií kombinující nezaměnitelnou silnou chuť tradičního českého alkoholického nápoje s luxusním designem. Ten je typický nejen pro samotnou láhev Aurosy, ale i pro celou komunikaci značky, která si klade za cíl přinést nový pohled na konzumaci piva.

Za značkou Aurosa stojí její majitelka a výkonná ředitelka Martina Šmírová, která chtěla propojit svou lásku k pivu i zkušenosti získané studiem Luxury Brand Managementu v Miláně. Ve svých čtyřiadvaceti letech tak v květnu 2016 poprvé představila nepasterizované pivo silné chuti s karamelovou chutí v elegantních designových lahvích.

„Chtěli jsme změnit vnímání piva jako tradičního nápoje vyhrazeného pro mužské zákazníky. Aurosa je lahodné pivo, které oslovuje jak muže, tak ženy; především je ale moderním nápojem určeným pro náročné zákazníky, kteří kladou důraz na svůj životný styl,“ vysvětluje Martina Šmírová. Za rok působení v České republice si Aurosa stihla získat řadu příznivců i pravidelných zákazníků. Stala se oficiálním partnerem Mercedes Benz Prague Fashion Weeku, Prague Burlesque Festivalu i řady dalších lokálních společenských a kulturních akcí.

V souladu s celkovou filosofií značky vznikl v centru Prahy i unikátní Czech Design Shop, koncept, který nabízí stylové kousky českých designérů ve spojení s pivem a elegantními doplňky značky Aurosa. Ambicí Aurosy i její zakladatelky je však uspět se značkou i za hranicemi Česka.

„Za velký úspěch považuji představení našeho piva vtrendovém pařížském podniku MÔM, kde byla Aurosa uvedena během společného eventu. Měli jsme obavy, zda české pivo uspěje u náročné francouzské klientely, která z lehkých alkoholických nápojů preferuje spíše víno, o to víc nás těší, že se zde od svého launche drží Aurosa velké oblibě,“ popisuje první kroky k zahraniční expanzi Martina a dodává, že už nyní se celý tým Aurosy soustředí na přípravu červnové prezentace značky v další evropské metropoli, tentokrát Londýně.

A proč právě Aurosa a udržitelná móda?

Rozhodli jsme se propojit s The Way, protože sami podporujeme český design jako takový. Od září 2016 máme otevřený malý obchůdek se jménem Aurosa Czech Design Shop, kde dáváme prostor českým designerům prodávat svá díla. Díky úžasné pozici kousek od Pražského hradu, mají tak možnost oslovit svými produkty mnoho cizinců, kteří prochází okolo cestou na Petřín. Myslíme si, že je důležité, aby si cizinci od nás odvezli opravdu českou tvrobu, místo výrobků vyrobených v Číně, kterých je v Praze bohužel spousta. Proto, když jsem slyšeli o projektu The Way, říkali jsme si, že je to přesně to, co tady v České republice chybí a chtěli bychom být jeho součástí,” dodává Martina Šmírová.

Stejně zodpovědně k lidské práci i životnímu prostředí přistupují další partneři soutěže The Way – Mercedes-Benz, česká přírodní značka kosmetiky Manufaktura, výrobce klobouků Tonak, prémiová značka šampaňského Veuve Cliquot, BIO dekorativní kosmetika Zuii a Par Excellence textílie. Partnerem soutěže je rovněž Vnitroblock, kde se jednotlivé díly natáčejí.

Sleva 20%

Staň se členem věrnostního programu Centra Chodov a získej 20% slevu na všechny nezlevněné produkty v Nike Store

Více o obchodu

Sleva platí jen pro členy věrnostního programu. V případě, že jimi nejste, stáhněte si naši aplikaci.

Stáhnout aplikaci Přidat se online