Petr Hendrych: Vsadili jsme na skutečné hodnoty: kvalitu a český design!

Petr Hendrych: Vsadili jsme na skutečné hodnoty: kvalitu a český design!

Redakce
KategorieMóda

Majitel české módní značky si pro tvorbu svých kolekcí vybírá experty a profesionály na slovo vzaté. A to, že je na to patřičně pyšný, nám potvrdil i v následujícím rozhovoru.

Petr Hendrych založil před dvaceti čtyřmi lety svou firmu hlavně proto, že v porevolučním Československu cítil obchodní příležitost a také hlad po módě. Podnikatelského ducha uplatnil už u jejího pojmenování. Použil křestní jméno své a svého novorozeného syna, ovšem tak, aby výsledný název zněl patřičně světově. Měl dobrý odhad. Značka Pietro Filipi uspěla.

Jaká je mise firmy Pietro Filipi?

Hlavním poselstvím společnosti je „vyjádření své osobnosti“. Oblečení lze chápat hned z několika úhlů pohledů: můžete jej vnímat jako čistě spotřební zboží, nutnost, naplnění požadovaného dresscode. Pietro Filipi ale vnímá své produkty jako možnost sebevyjádření. Věříme, že zákazník Pietro Filipi zná sám sebe a oblékáním vyjadřuje svou osobnost.

Jak vaše produkty vznikají, kdo je navrhuje?

Svému zákazníkovi se snažíme předat skutečnou hodnotu a s ní je spojená kvalita. Stojíme si za tím, že velká přidaná hodnota produktu je jeho design. Design má v rámci České republiky velkou tradici nejen v módním průmyslu.

Značka Pietro Filipi se může pyšnit tím, že zaměstnává profesionály ze svého oboru. Produkty Pietro Filipi navrhuje v současné chvíli šest talentovaných designérů, které vede Pavel Ivančic, mj. vedoucí katedry Užitého umění na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze (UMPRUM). Ti tvoří v Praze dámské i pánské kolekce, které pak vidíte na našich prodejnách.


Říkáte, že šijete pro muže i ženy. Můžete nám pro představu prozradit, v jakém množství necháváte své produkty vyrábět?

Kolekce jsou vždy limitované. V překladu to znamená, že od každého produktu necháváme vyrábět mezi 30 – 400 kusy. Nejsme velký globální řetězec, jsme česká značka s originálním designem, a proto svému zákazníkovi dáváme originální produkt v exkluzivním limitovaném počtu kusů. Asi nejlepším příkladem je prémiová dámská řada Pietro Filipi Silverline. Zde je 30 kusů od každého produktu opravdu maximum.

Dnes je velkým tématem výroba oblečení v Bangladéši, s ní spojená levná pracovní síla a chabá kvalita. Jak a kde vyrábí vaše společnost?

Budujeme dobré vztahy s ověřenými dodavateli, u kterých víme, že jsou schopni uspokojit naše požadavky v co nejlepším čase, kvalitě a bez problémů. Látky dovážíme z evropských módních velmocí, jako je Itálie, Francie ale také Řecko, Rakousko a Španělsko. Obchodujeme s dodavateli z Koreji, ale i například Kanady. Jednotlivé typy produktů necháváme vyrábět v jednotlivých specializovaných výrobách. Spolupracujeme s tradičními českými výrobnami jako je například rodinná výroba VAVI Vimperk. Pokud se budeme bavit konkrétně v číslech, společnost dnes vyrábí své produkty z více než 80% na území české a slovenské republiky. Podporujeme tím i lokální výrobu a zaměstnanost.

Sleva 20%

Staň se členem věrnostního programu Centra Chodov a získej 20% slevu na všechny nezlevněné produkty v Nike Store

Více o obchodu

Sleva platí jen pro členy věrnostního programu. V případě, že jimi nejste, stáhněte si naši aplikaci.

Stáhnout aplikaci Přidat se online